اجرای بازرسی جرثقیل

شرکت نیک بینش کارن بازرسی جرثقیل ، تست جرثقیل و صدور گواهی سلامت جرثقیل را در انواع مختلف آن به صورت کاملا تخصصی طبق استاندارد های ایران و همچنین طبق استاندارد های جهانی OSHA, ANSI/ASME, USACE 385-1-1, AFOSH, DOE, DOD API, Loler, and BS7121, NAVFAC P-307  را انجام داده و با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه خود جامع ترین ارزیابی ها و بازرسی ها را در صنعت لیفتینگ ارائه می دهد.

بازرسی جرثقیل موبایل

عواقب هرگونه حوادث انواع جرثقیل موبایل احتمالا به شدت جدی خواهد بود و مرگ و میر را به همراه خواهد داشت.
جرثقیل های موبایل که شامل جرثقیل های چرخی و خزنده، جرثقیل های جمع و جور و جرثقیل برجی متحرک می باشند، یکی از ابزارهای اصلی حمل مواد در محل ساخت و ساز هستند .

هر خرابی تاثیر جدی بر برنامه ساخت و ساز می گذارد به همین دلیل بسیار مهم است که جرثقیل های متحرک به طور موثری نگهداری و بازرسی جرثقیل به موقع صورت گیرد تا اطمینان حاصل شود که در طول زمان عملیات ایمن و کارآمد انجام شود.

علاوه بر روند تعمیر و نگهداری، تست و بازرسی جرثقیل های موبایل یا متحرک، به طور دوره ای و پس از شرایط استثنایی مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که جرثقیل های متحرک برای ادامه استفاده ایمن هستند.

بازرسی انواع جرثقیل تاور ( تاور کرین) – جرثقیل برجی

جرثقیل های برجی در یک محیط خطرناک کار می کنند که اپراتور در یک کابین در موقعیت بالا بارگیری  را از بالای سر مردم یا کارگران انجام می دهد.
اسکوپ و دامنه کاری جرثقیل باید توسط بازرسی جرثقیل مورد توجه قرار گیرد.

آزمایش های بازرسی جرثقیل

  1. آزمایشهای تکمیلی تست جرثقیل قبل یا در طول بازرسی عبارتند از:
  2. آزمایش بار اضافی
  3. RCI / RCL کالیبراسیون و آزمون عملی
  4. تست ترمز
  5. بازرسی قبل از تحویل
  6. بررسی غیر مخرب اجز به صورت جداگانه

بازرسی جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی یکی از انواع پرکاربرد جرثقیل در سوله ها برای جابجایی می باشد.
بازرسی جرثقیل سقفی طبق استاندارد  ANSI/ASME B30.2 باید به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه  انجام شود.
اگر از جرثقیل سقفی برای جابجایی مواد استفاده می کنید، مهم است که یک برنامه نگهداری پیشگیرانه بر اساس توصیه های تولید کننده جرثقیل اجرا کنید.
این برنامه نگهداری باید بر روی یک طرح بازرسی ایمنی جرثقیل کامل و موثر تمرکز کند که به صورت منظم انجام شود.
اگر یک بازرسی جرثقیل اجزای خراب شده یا شرایط ناامن را در طی بازرسی مورد نیاز  شناسایی کند، باید قبل از اینکه کارگر بتواند از سیستم استفاده کند، تعمیر  شود.

بازرسی جرثقیل دروازه ای

نوع پیشرفته جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای و نیمه دروازه ای می باشد که بیشتر در مناطق باز  و بنادر استفاده می شود و بازرسی فنی جرثقیل دروازه ای نیاز به تخصص  مهارت بازرس دارد که شرکت نیک بینش کارن با سابقه طولانی  و بهره گیری از بازرسان توانا 100 ها پروژه بازرسی جرثقیل دروازه ای را با رضایت کامل کارفرمایان در سابقه خود دارد.

بازرسی جرثقیل شرکت نیک بینش کارن

شرکت کارن خدمات تست جرثقیل ، صدور گواهی سلامت جرثقیل، بازرسی لیفتراک ، تست لیفتراک ، صدور گواهی سلامت لیفتراک ، تست هیدرواستاتیک مخازن تحت فشار ، بازرسی مخازن تحت فشار ، صدور گواهی سلامت دیگ بخار طبق استاندارد های ملی و بین المللی انجام می دهد.