یکی دیگر از خدمات بازرسی جرثقیل شرکت نیک بینش کارن خدمات تست و بازرسی جرثقیل دروازه ای می باشد. طراحی جرثقیل دروازه ای معمولا در محیط های باز و کاربرد های خارجی که در آن هیچ ساختار باند جریان و یا ساختمان وجود دارد بسیار موثر استفاده می شود. هرچند امروزه در کاربرد های داخلی نیز به دلیل چند فاکتور ضروری از جرثقیل دروازه ای استفاده می شود.

امروزه تعداد سوله های طولانی با دهانه هایی که پشتیبانی نمی شوند رو به افزایش است. این نوع از ساختمان هاT فضای باز بیشتر و ناحیه کف کم تراکم تری را ارائه می کنند بنابراین به کار گرفتن جرثقیل دروازه ای به طور مستقیم در کف این تاسیسات هم به عنوان راه حل انتقال مواد هم  به صرفه و عملی می باشد. این نوع از جرثقیل ها به خاطر دی مونتاژ آسان برای مکان های استیجاری و پروژه ای که نیاز به جمع کردن سازه بعد از مدتی دارند، مناسب می باشد.

هنگام استفاده از یک سیستم جرثقیل دروازه ای دیگر نیازی به سازه های تخته والوار، ستون باند، و یا پایه های بتن وجود ندارد. در نتیجه به شما محیط کف منظم و بدون  و خلوت را می دهد. اگر شما در شرکت خود از این نوع جرثقیل ها استفاده می کند و نیاز به بازرسی جرثقیل دروازه ای طبق استاندارد های روز دنیا دارید با شرکت نیک بینش کارن تماس بگیرید.

جرثقیل های دروازه ای ثابت کرده اند که قطعه ای موثر از تجهیزات انتقال مواد هستند. یکی دیگر از ویژگی های بزرگ جرثقیل دروازه ای آن است که یک کسب و کار می تواند کل جرثقیل را به مکان جدید  منتقل کند. مطمئن باشید که جرثقیل های دروازه ای (gantry crane ) بسیار قابل حمل هستند و آنها ساختار تاسیسات شما را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

بازرسی جرثقیل دروازه ای کامل

این نوع جرثقیل ها به صورت جرثقیل های دروازه ای تک پل با بالابر آویز و جرثقیل دروازه ای دو پل مورد استفاده هستند که ویژه تخلیه و بارگیری کانتینر بر روی شناور و در صنعت پل سازی است.

بازرسی جرثقیل نیمه دورازه ای

جرثقیل های نیمه دروازه ای به صورت تک پل یا دو پل که دارای یک یا چند بالابر هستند در صنعت کاربرد دارد و راه حل مناسبی برای جابجایی مواد در فضای باز مانند سنگ شکنی ها ، بنادر،  انبار های آهن آلات و بهترین راه حل برای تخلیه بار در فضای باز از روی کامیون ها و جابه جایی کانتینر ها می باشد. شرکت نیک بینش کارن تیم متخصص در زمینه بازرسی جرثقیل نیمه دروازه ای و تست جرثقیل در انواع مختلف آن را دارد. این نوع جرثقیل ها یک ریل حرکت طولی  دارند که این بر روی سازه ی سالن و ریل دیگر بر روی کف قرار می گیرد و در محدوده ی  خاصی از یک سالن با دهانه ی بزرگ استفاده می شود.

 

بازرسی جرثقیل نیمه دروازه ای

بازرسی جرثقیل نیمه دروازه ای

شرکت نیک بینش کارن با کادر فنی و متخصص خود در زمینه ی بازرسی فنی جرثقیل دروازه ای و تست جرثقیل سقفی ، بازویی، برجی (tower) و متحرک و صدور گواهی سلامت جرثقیل دروازه ای آماده انجام درخواست های بازرسی شما عزیزان می باشد کافیست با شرکت تماس بگیرید.