اطمینان از ایمنی و قایل اعتماد بود جرثقیل ها و تجهیزات بالابری هوایی وظیفه شرکت بازرسی جرثقیل می باشد تا مطابقت با استاندارد های جهانی را در مورد جرثقیل ها در انواع مختلف آن تایید کند.  جرثقیل و سایر تجهیزات بالابری هوایی در سایت های ساخت و ساز و خطوط انتقال برق و …  باید تمام عملکرد ها و ایمنی استانداردهای مورد نیاز برای اطمینان از خدمات قابل اعتماد و حفاظت از پرسنل مشغول به کار در موقعیت های خطرناک را برآورده سازد. لذا شرکت بازرسی جرثقیل و تست جرثقیل باید از نیروهای متخصص و کارآزموده بهره گیرد تا صدور گواهی سلامت جرثقیل به درستی صورت گیرد.

بازرسی جامع و صدور گواهی سلامت جرثقیل

شرکت نیک بینش کارن معاینه کامل برای تعیین وضعیت تجهیزات در خدمت در مرکز و یا سایت ساخت و ساز شما را مطابق با استاندارد های OSHA/ANSI و همچنین استانداردهای سازمان استاندراد ایران انجام داده و  بازرسی سالیانه ، ماهیانه و صدور گواهی سلاممت جرثقیل را با بهره گیری از بازرسیان تحصیل کرده در این زمینه و با تجربه کاری بالا ارائه می دهد.

این شرکت به عنوان شرکت شخص ثالث با بازرسی جرثقیل و صدور گواهی سلامت باعث بیشترین میزان بهره وری جرثقیل (crane uptime)  و کاهش اثر عملیاتی و کاهش ریسک مسئولیتی شرکت شما می شود.

شرکت نیک بینش کارن با رعایت اصول ایمنی و طلق استاندارد های ملی و بین المللی از کوچکترین قطعات جرثقیل تا بزرگترین آنها با به دقت بازرسی خواهد کرد. از جمله خدمات بازرسی فنی جرثقیل موارد زیر می باشد:

بازرسی بصری (visual)

تست التراسونیک

تست ذرات مغناطیسی

تست عملکرد

بازرسی مایع نافذ PT  (تست غیر مخرب جوش)

ثبات بار و آزمایش عملیاتی

تجزیه و تحلیل طیفی روغن

بازرسي ريل هاي حركت طولي و عرضي

بازرسي چرخهاي حركت طولي و عرضي

بازرسي وضعيت عمومي جرثقيل

بازرسي گيربكس بالابر اصلي و کمکی

بازرسي گيربكس حركت طولي  و عرضی

بازرسي از كالسكه ، قلاب ، زنجیر، درام، سیم بکسل، قرقره، کابین، Spreader ، کابل، مگنت، سیستم کنترل

مشخصات فني Spreader

تست بار جرثقیل ( Load Test)

بررسی شناسنامه و مشخصات الكتروموتور بالابر اصلي  و کمکی

شناسنامه و مشخصات الكتروموتور حركت طولي  و عرضی

بازرسي تابلوي الكتريكي جرثقيل

بررسي كلي IP

تست قلاب سقف

تست سخت افزار

تست خم افقی

سنسور حرارتی

آزمایش های عملیاتی

ما با تهیه گزارش نهایی جامع با تمرکز بر مناطق کلیدی بازرسی و مشخص کردن تعمیرات مورد نیاز و همچنین ارائه اسناد و مدارک با توجه به نیاز های استاندارد، این اطمینان را به شما می دهیم که جرثقیل شما در امنیت و اطمینان فعالیت خواهد کرد.

شرکت بازرسی جرثقیل

فراهم کردن یک محیط کار ایمن خطر حوادث و تاخیر ناخواسته و یا خاموش شدن ناگهانی را کاهش می دهد. شرکت نیک بینش کارن با ارائه طیف گسترده ای از خدمات بازرسی و صدور گواهینامه سلامت برای جرثقیل و تجهیزات بالابری هوایی، با استفاده تجربه گسترده خود با سایقه ی 10 ساله آماده انجام درخواست های تست جرثقیل، بازرسی فنی جرثقیل و بازرسی ایمنی جرثقیل ، بازرسی استاندارد جرثقیل مشتریان خود می باشد.

این شرکت از ابتدای تاسیس خط مشی خود را بر ارائه خدمات برتر طبق استاندارد های ملی و بین المللی OSHA 1910, 1926, and ANSI/ASME قرار داده و با همکاری با کشور های آسیایی همسایه از شرکت های برتر ایران در زمینه ی تست و بازرسی ایمنی جرثقیل ، لیفتراک ، بازرسی آسانسور ، بازرسی جوش و انجام انواع تست غیر مخرب جوش می باشد.