اهمیت بازرسی آسانسور از هیچ کس پوشیده نیست زیرا با بازرسی آسانسور امنیت استفاده کنندگان از آن تامین می شود. شرکت های بازرسی آسانسور بعد از تست آسانسور مطابق با استاندارد های روز دنیا با صدور گواهی نامه ایمنی کاربران آنها تایید می کند در واقع امروزه صاحبان ساختمان ها با درخواست بازرسی شخص ثالث برای آسانسور ها و پله برقی ها مطابق با کد های مورد نیاز ملی و بین المللی برای اطمینان از ایمنی عمومی آسانسور ها و پله برقی ها می باشد.

انجام این خدمات بسیار تخصصی بازرسی آسانسور، همچنین اهمیت بازرسی آسانسور مزایای حقوقی و مالی زیادی برای کارفرمایان و صاحبان ساختمان ها دارد.

کارفرمایان باید مد نظر داشته باشند که آسانسور ها باید سالانه توسط یک بازرس آسانسور تست شود و بازرسی استاندارد آسانسور انجام شود. اطمینان از سازگاری سیستم آسانسور ها از بروز خسارات مالی و جانی جلوگیر کرده وباعث افزایش بهره وری از این ابزار کارآمد در زندگی امروز می شود.

اگر قطعات هیدورلیکی و مکانیکی آسانسور در بازه های زمانی معین مورد تست و بازرسی قرار گیرد در این صورت با هزینه های کمتر مشکلات و نقص های فنی و ایمنی آسانسور ها بر طرف شده و طول عمر استفاده از آنها افزاش می یابد.

خدمات تست آسانسور

  1. بازرسی آسانسور روتین در بازه های منظم و ارزیابی انطباق در طول برنامه ریزی فاز
  2. با کیفیت بالا، راه حل مقرون به صرفه برای نصب و راه اندازی آسانسور و یا اصلاح متناسب با سناریوهای ساختمان منحصر به فرد
  3. پیش راه اندازی بازرسی کیفیت
  4. بازرسی نصب و راه اندازی اجباری قبل از عمل اولیه
  5. بازرسی های دوره ای مداوم
  6. ارزیابی ایمنی
  7. ریسک و شرایط ارزیابی مانی
  8. خدمات جامع و کامل بازرسی برای عملکرد قابل اعتماد سیستم آسانسور
  9. پیشنهاد ما تولید کنندگان و اپراتورهای طیف گسترده ای از خدمات بازرسی و پشتیبانی برای تضمین انطباق و همچنین ایمنی و قابلیت اطمینان.
  10. بازرسی آسانسور روتین در بازه های ارزیابی انطباق در طول برنامه ریزی فاز

 

شرکت نیک بینش کارن با تجربه طولانی مدت خود در زمینه ی بازرسی آسانسور ، تست آسانسور، بازرسی استاندارد آسانسور و صدور گواهی سلامت آسانسور آماده انجام پروژه های تست و بازرسی آسانسور شما می باشد. نیرو های متخصص و با سابقه ما مطابقت 100% آسانسور شما را با استاندارد های روز دنیا چک می کند.

این شرکت علاوه بر بازرسی فنی آسانسور ، بازرسی لیفتراک ، بازرسی جرثقیل ، صدور گواهی سلامت لیفتراک جرثقیل و همچنین بازرسی مخازن تحت فشار ، تست دیگ بخار ، اجرای چاه ارت و بازرسی جوش و تست غیر مخرب جوش را با بالا ترین کیفیت و نزدیک به استاندارد های روز دنیا انجام می دهد.