تست فنی لیفتراک و بازرسی های پیشگیرانه وزارت کار برای خطرات خاص در بخش ها به منظور بالا بردن آگاهی و افزایش رعایت قوانین بهداشتی و ایمنی و کاهش آسیب ها و بیماری های محل کار طراحی شده است. بازرسان تست لیفتراک اقدامات اجرایی را به طور مناسب برای هرگونه تخلفی که در قانون بهداشت و ایمنی شغلی و مقررات مطرح شده است، انجام خواهند داد.

تست فنی لیفتراک و نگهداری

فرآیند بازرسی لیفتراک به دلیل اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات و اپراتور ها به شرح زیر می باشد.
نگهداری لیفتراک در شرایط خوب برای جلوگیری از شکست های مکانیکی یا عملیاتی. کارفرمایان باید گزارش های پیشگیرانه تعمیر و نگهداری و تست فنی لیفتراک را مرور کرده و دستورالعمل های تولید کنندگان را برای برنامه های تعمیر و نگهداری توصیه کنند.
بررسی دستگاه های لیفتینگ برای تعیین ظرفیت بارگیری آنها. کارفرمایان باید تست لود  را طبق مقررات انجام دهند، برای مثال، قبل از استفاده از دستگاه کشیدن برای اولین بار.
حصول اطمینان از اینکه لیفتراک مجهز به طناب مناسب، زنجیر، تسمه و اتصالات دیگر می باشد و نگهداری برای اطمینان از

کار با دستگاه لیفتراک

بازرسان برای اطمینان از اینکه کارکنان آموزش، دانش و تجربه  کافی برای استفاده از لیفتراک ها را دارند و کارآموزان لیفتراک همراه با یک فرد آموزش دیده کار را شروع می کنند، بررسی های لازم را انجام می دهند و آنها همچنین صلاحیت ناظران که کارکنان این دستگاه ها را نظارت کنند را نیز در تست فنی لیفتراک و بازرسی ایمنی لیفتراک بررسی می کنند.

بازرسان پرونده های آموزشی را بررسی کرده و پرس و جو کارگران و ناظران را در مورد آشنایی آنها با تجهیزات مورد استفاده در محل کار، روش های کار در مجاورت لیفتراک ها و خطرات احتمالی  را بررسی خواهند کرد.

کارفرمایان مسئول بروز نگه داشتن اطلاعات کارکنان هستند.  ما توصیه می کنیم که آموزش اپراتور بخشی از یک برنامه ایمنی کامل دستگاه لیفتینگ باشد که با مشورت با کمیته مشترک بهداشت و ایمنی و یا نماینده بهداشت و ایمنی که شامل عناصر زیر است تدوین شده باشد:

  1. شناسایی خطر
  2. آموزش (از هر دو اپراتور و کسانی که در نزدیکی لیفتراک کار می کنند)
  3. نظارت
  4. روشهای عملی
  5. روش های تعمیر و نگهداری و تعمیرات
  6. طراحی تسهیلات
  7. انتخاب لیفتراک / دستگاه بالابر

بازرسی ایمنی لیفتراک : محیط کار ایمن

بررسی اینکه که کارفرمایان اقدامات احتیاطی خاصی را برای محافظت از کارگران که در زمینه لیفتراک و دستگاه های بالابر کار می کنند، انجام داده اند یا خیر وظیفه بازرسی لیفتراک می باشد.

  1. ایجاد خط مشی ها و برنامه های حمل و نقل پیاده
  2. انجام یک ارزیابی جامع در محل کار ترافیک وسیله نقلیه و عابر پیاده
  3. ارزیابی محیط های کاری خارج ازسایت یا انبار برای خطراتی مانند پتانسیل تماس با خطوط برق و سطوح شرایط کار. در انجام چنین ارزیابی ها، کارفرمایان،

پیمانکاران و سازندگان باید محافظاتی مانند:

  1. موانع حفاظتی، راههای پیاده روی یا پیاده رو برای حرکت عابر پیاده
  2. حفاظت وسایل نقلیه بدون راننده در برابر حرکت تصادفی
  3. چراغ های هشدار دهنده، علائم و وسایل نقلیه قابل شنیدن
  4. سیاست هایی برای محدود کردن یا جدا کردن حرکت عابر پیاده و / یا وسیله نقلیه در مسیر ها
  5. نشانه گذاری معابر
  6. محدودیت سرعت وسایل نقلیه
  7. دید راننده و پیاده
  8. آموزش آگاهی برای رانندگان، عابرین و سایر کارگران اموال
  9. دستگاه های سیگنال شخصی (به عنوان مثال، شاخهای دستی دستگیره عابر پیاده) و
  10. مجوزهای فضایی مناسب برای چرخش و  یا پشتیبان و غیره

شرکت نیک بینش کارن جهت بازرسی فنی لیفتراک و بازرسی ایمنی لیفتراک دارای سایقه کاری 10 ساله می باشد و سابقه درخشانی در زمینه بازرسی لیفتراک از خود به جا گذاشته است. در صورت درخواست خدمات صدور گواهی سلامت لیفتراک با شرکت تماس حاصل نمایید.