شرکت نیک بینش کارن خدمات صدور گواهی سلامت آسانسور و بالابر را برای اطمینان از ایمنی و عملکرد صحیح و یکپارچگی آسانسور صادر می نماید.
در واقع  گواهی سلامت آسانسور این اطمینان را می دهد که آسانسور شما مطابق با نیازهای ایمنی و نظارتی روز دنیا می باشد.
شخصی که بازرسی آسانسور را انجام می دهد و آسانسور را طبق چک لیست بازرسی ایمنی آسانسور ارزیابی می کند باید دانش و اطلاعات فنی کافی داشته باشد تا بتواند تست آسانسور را به صورت جامع پیاده سازی کند.

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

سابقه فعالیت بازرسی فنی آسانسور در این شرکت به بیش از  سال می رسد لذا تمامی بازرسی ها مطابق با استاندارد های روز دنیا و  همچنین قوانین سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد.

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

  1. اطمینان از ایمنی، عملکرد و یکپارچگی آسانسور و اجزاء آن
  2. صدور گواهی سلامت آسانسور بعد از اطمینان از انطباق با تمام الزامات قانونی قابل اجرا و استانداردهای ایمنی
  3. اطمینان از این که آسانسور و اجزای آن در زمان مناسب و با استانداردهایی مانندASME به طور منظم مورد بررسی، آزمایش و بازرسی قرار می گیرد.
  4. تایید طراحی آسانسور با توجه به کد های بین المللی طراحی

شرکت نیک بینش کارن به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه بازرسی استاندارد آسانسور و بازرسی فنی آسانسور و همچنین صدور گواهی سلامت آسانسور خدمات قابل اعتمادی را به هموطنان عزیز ارائه می دهد زیرا پیشرفت و توسعه دانش از اهداف بزرگ این شرکت معتبر می باشد.

شاید این مطلب هم برایتان جالب باشد: صدور گواهی استاندارد آسانسور

خدمات آسانسور و صدور گواهی سلامت آسانسور

بازرسی آسانسور

بازرسی آسانسور

یکی از روش های کنترل مراحل عملیات اجرایی استفاده از چک لیست بازرسی استاندارد آسانسور است که متناسب با حجم و نوع کار تنطیم می شوند.
این جک لیست ها به نصاب کمک می کنند تا بطور مطمئن و کامل کلیه مراحل کار اجرایی خود را کنترل کرده و چیزی جا نماند.
بخش هایی از آسانسور که در چک لیست قرار می گیرد قسمت هایی هستند که به طور مستقل کارهای اجرایی در آن صورت می گیرد که شامل :

  • چاه
  • موتور خانه
  • چاهک
  • کابین
صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

تایید طراحی:  ارزیابی طراحی، نقشه و مشخصات در برابر کدهای قابل اجرا، استانداردها، مشخصات خرید و الزامات قانونی
تایید نوع آسانسور و بالابر:  تست و بازرسی در برابر مشخصات، کدهای، دستورالعملها و استانداردهای صنعت آسانسور و اجزاء آسانسور

بازرسی و ممیزی آسانسور و بالابر:  بررسی کامل سیستم های مکانیکی، سازه، برق و ایمنی، از جمله سیم طناب و زنجیر

تست آسانسور و بالابر: صدور گواهی سلامت آسانسور مستقل طبق عملکرد تجهیزات برای تضمین ارزش عملکرد

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

شرکت نیک بینش کارن صدور گواهی استاندارد آسانسور را توسط بازرسان مجرب و با تایید گواهی انجام می شود.
همچنین کلیه بازرسی های انجام شده جهت صدور گواهی استاندارد آسانسور بر اساس استانداردهای بین المللی انجلم می شود.

سوالات متداول

نحوه درخواست بازرسی آسانسور چگونه است؟

بر اساس نوع نیاز به گواهینامه بازرسی آسانسور میتوانید درخواستتان را ثبت کنید .بازرسی آسانسور به 3 بخش درخواستی تقسیم میگردد .1- نیاز گواهینامه جهت ارائه به مسئول HSE و یا IMS سازمان مربوطه که کلیه سازمان ها و کارخانجات صنعتی مشمول آن می باشند.2- درخواست بازرسی اولیه آسانسور جهت ارائه به شهرداری و اخذ پایانکار که از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران قابل انجام است .3- درخواست بازرسی ادواری ( دوره ای ) برای اطمینان از سلامت کارکرد آسانسور و همچنین اخذ پایانکار که از طریق مجوز سازمان ملی استاندارد اخذ میگردد .

گواهینامه استاندارد با گواهینامه سلامت چه تفاوتی دارد ؟

در تعریف گواهینامه ها ، عبارت (گواهی نامه ایمنی و سلامت آسانسور ) مفهوم یکسانی دارد که به اشتباه ، بر اساس نحوه ارائه آن که به اداره کار و اداره استاندارد بر میگردد تعریف جداگانه ای داده شده است . در هر صورت بر اساس اقدام متقاضی در صورتی که نیاز به اخذ پایانکار از شهرداری ها وجود داشته باشد گواهینامه ایمنی و سلامت آسانسور از طریق سازمان ملی استاندارد ایران اخذ شده و دارای اعتبار می باشد ، و همچنین اگر نیاز به ارائه گواهی به سازمان های مجموعه وزارت کار باشد گواهینامه ایمنی و سلامت توسط بازرسان مرکز مشاوه فنی وزارت کار صادر میگردد .

همجنین شرکت نیک بینش کارن علاوه بر صدور گواهی استاندارد آسانسور، بازرسی لیفتراک، بازرسی جرثقیل، بازرسی دیگ بخار و بازرسی مخازن جوش را انجام می دهد.